glass

Hellu! Kom nästan precis hem från Linnea. Där vi kollade på film,käkade tårta och käkade mat. mys. Nu har jag iallafall precis fixat med engelska läxan och sitter och äter glass. Shit så nyttig jag är. Men det är ju onsdag vilket innebär ''lillördag''? Haha menmen. Ska snart sätta mig vid tvn. Är väll idol? Och ärligt talat så kollar jag inte alls mycket på det. Tycker inte ens att det är någon som är så där specielt bra. Men ja det är ju min åsikt. Nej men nu ska jag fortsätta att äta min glass. Hörs senare babes!

tuff brud

Kommentarer
Postat av: JOHANNA K

dude, kolla mitt andra inlägg, det under det nyaste alltså. MOGEN SNUBBE DET DÄR ALLTSÅ! <3

2010-09-29 @ 21:26:55
URL: http://jhkarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0