inte hunnit!

Hej hej ! Förlååt har inte bloggat något alls idag men har verkligen haft fullt upp. Skoldagen rullade på som vanligt. Ganska så skön dag. Slutade halv tre. Blev inte så att jag var med julia för hon var sjuk. Men var med linnea,samuel och gurra istället. Drog först till skotten och köpte lite gott. Sen hem till linnea där vi var ett tag. Efter det drog vi hem till mig och då käkade jag&linnea här. Sen vidare till coop där vi köpte ännu mera gott. Naturgodis dåra! Efter det drog vi mot linnea men samuel drog hem och käkade. Skulle träffa han senare men han fick inte dra ut. Synd! Efter lite vandrandes på stan drog jag&linnea hem till mig så nu är vi här! Har precis dushat och pluggat liiiite. Pallar inte mer! Men vi hörs senare!

DRIIIIIIIIIIIIVBILD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0