jag hatar family guy

Heeej! Torsdag avklarad,skönt eller vad säger ni? Var ju längsta skoldagen i veckan så skönt som fan att ha den gjord. Skolan har väll asbra. Fick tillbaka ett prov från spanskan som jag tror att jag får vg för. I hope so! Drog ju hem till natha på håltimmen och fikade med alice. mysmymsmys. Kom hem för ett tag sen iallafall och har precis käkat macaroner. Sitter och kollar på världens säkert sämsta program. Family guy. Herregud vad jag hatar det. 
Nu ska nog iallafall inte göra så mycket. Hade tänkt åh plugga lite men kom på att jag inte tog hem något att plugga på. Så ja det går ju bra. Haha. Nej men vi hör senare!

pallade inte fixa med bilden. Vrid på huvet helt enkelt!
Btw så funderar jag på om jag ska färga håret så igen. Ni vet typ svart? 
Ska nog tjata lite på mammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0