jersey shore

Nu har jag precis dushat så nu är jag fräsh! Sitter och kollar på jersey shore. Funderar på om jag ska snart gå och lägga mig eller något. Fast grejen är ju den att jag inte är ett dugg trött! Är jätte pigg faktist. Och lite sovmorgon har man imorrn. Eller inte så mycket. Börjar halv nio men ska hinna åka till skolan en snabbis och hämta ett papper. Har typ utedag imorrn och pappret som man absolut inte fick glömma glömde jag i skolan! Typiskt mig! Men pappa lovade att skjussa mig imorrn så då behöver jag iallafall inte cykla eller gå till skolan. Ajuste nu när jag ändå snackar om  skolan så kom jag på att jag måste plugga till ett so läxförhör imorrn! Shit! Har helt glömt bort så ska ta och läsa igenom häftet. Så vi hörs senare eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0