känns som om jag börjar bli sjuk?

Hej! Allt bra med er då? Med mig äre faktist sådär. Tror att jag börjar bli sjuk. Är jätte förkyld,har lock i öronen och känns som om jag har feber. Ska kolla tempen sen. Skulle inte göra så mycket ifall om jag var sjuk imorrn för är ju skolfoto. Och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ha på mig! Aja dagen har väll rullat på som vanligt. Träffade linnea efter hon hade slutat och drog hem till johan sjuklingen. Gjorde väll inte så mycket kolla på film och så. Efter det drog jag och linnea hem till henne och fixa och trixa lite sen vidare hem till mig och käka! Och ja nu drog linnea för ett tag sen och jag ska väll försöka leta fram något att ha på mig imorrn. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0