Konfermation blablabla!

Hej! Inte så bra uppdatering idag. Men har ju somsagt passat min hund. Booring men fick 200 för det så det var verkligen värt det! Efter det drog jag hem till linnea och var där ett tag. Sen kom pappa och hämta mig och då köpte vi kebab.Muums! Finns inge godare! Aja efter det kom linnea och hennes mamma och hämtade mig och då åkte vi iväg på någon konfermation(stavning)möte. Och NEJ jag ska inte konfermera mig! Var bara där för linneas skull. Höll ju fan nästan på att somna. Booooring! Fattade inte heller vad det var hon snackade om. Så ingen konfermation för mig.  Kom precis hem och ska snart dusha och så. Känner mig inte specielt fräsh efter att ha stått ute i regnet och det. Ush för vädret! Amen vi hörs väll senare helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Min blogg fyller en månad idag! Skulle du vilja kika in kanske?

2010-09-01 @ 20:07:03
URL: http://kittyscloset.blogg.se/
Postat av: Victoria

2010-09-01 @ 20:24:01
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0