linnea&johan räddade min dag

Hellu! Kom precis in från att ha vart ute hela kvällen. Var hemma hos johan med linnea och kollade på avatar tills hans syrra kom hem. Och det var faktist första gången jag såg avatar och den var ju fan asbra! Jag var typ den enda som kollade. Haha tror nog att jag ska hyra den. Menmen har iallafall haft jätte trevligt ikväll och ni räddade fan min dag. Nu sitter jag iallafall och kollar på jersey shore som är slut vilken sekund som hellst. Ska snart borsta tänderna sen gå och lägga mig och kolla på en film. Imorrn äre söndag och no plans for me. Linnea ska på konfa grej så jag har fan ingen aning om vad jag ska hitta på! Sova länge ska jag iallafall och träna. Gjorde det idag och fy satan va skönt det var efter. Menmen vi hörs väll antingen senare eller imorrn! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0