nyss dushat

Har precis dushat. Skönt! Och sitter nu och pluggar lite spanska. Men känner att det räcker för idag för är helt slut i huvet. Istället ska jag borsta tänderna och sen lägga mig i min säng och kolla på tv. Mysmys! Imorrn äre ju onsdag vilket betyder att jag slutar riktigt tidigt. Har bara tre lektioner och slutar alltså tolv. Fan va skönt! Då ska jag hem på direkten och plugga. Massor! Har Både engelska,spanska och no tills på torsdag. Förlåt om jag tråkar ut er med all skolprat. Men nu är det skolan som gäller. Som linnea och jag sa; Skolan är som ett andra hem. Man tillbringar ju mer tid där än hemma. Ja typ något i den stilen. Menmen nu ska jag fan sova. Vi hörs imorrn.
Puss och godnatt! Sov så gott älsklingar!

bjuder på en gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0