nyss dushat

Tog nyss en dush och fy satan va skönt det var! Älskar att dusha på kvällarna verkligen. Rakade benen osv. Behövdes! Haha. Hursomhellst så är jag så jävla sugen på glass och godis. Men vafan har vi i ''skafferiet'' jo bara knäckebröd. Gott! Hittade en piggelin förut men lika fort som jag såg den, hamnade den i magen. Och tro mig. Jag skulle kunna äta upp ett helt glasspaket just nu. Menmen. Lite plugg har jag också hunnit med. Bara spanska. Pluggade lite på glosorna och det. Fast vet inte riktigt ifall om jag har dom rätta glosorna. Hm... Får kolla det imorrn. Lite senare ska jag bestäma kläder inför imorrn. Fast tror att det bara blir mjukibyxor eftersom att vi har idrott. Äsh vi får se! Imorrn förresten ska jag träffa julia också. Kulkul! Menmen vi hörs senare!

Gud så jag saknar sommaren. Bästavän <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Är'e lugnt om designen blir fixad i veckan?:)

eventuellt imorgon, fast det beror på hur mycket läxor jag har osv.

:)

2010-09-05 @ 20:41:47
URL: http://jhkarlsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Är'e lugnt om designen blir fixad i veckan?:)

eventuellt imorgon, fast det beror på hur mycket läxor jag har osv.

:)

2010-09-05 @ 20:41:47
URL: http://jhkarlsson.blogg.se/
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)



Nu har jag också ett faktiskt intressant gästinlägg från en annan bloggare:) Läs gärna!

2010-09-05 @ 21:16:01
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0