onsdaaaaag

Har precis kollat klart på idol med linnea och päronen. Mysigt! Har bara vart ute ikväll med linnea och käkat godis. På en onsdag. Vad busigt! Kom in sen runt halv åtta-åtta tiden och då kolla vi på idol. Nu har hon precis dragit och jag ska väll snart plugga lite engelska. Har engelskaläxa tills imorrn. Typ 20 glosor som jag inte ens har orkat att brytt mig om. Har bara vart så mycket. Imorrn förresten så ska jag dra in till haninge med mina brudar. Alice och Nathalie. Har precis fått in mitt barnbidrar nu så nu äntligen har jag pengar på kontot. Får se vad jag får med mig hem. Ska försöka få med mig iallafall ett par jeans och en halsduk med mig. Det kan verkligen behövas!
Men vi hörs väll senare!

Whatever happens you will always be my number one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0