orientering

Hej! Äntligen är måndagen avklarad. Nästan den jobbigaste dagen i veckan tycker jag. Van vid att gå upp halv elva på helger och sen ringer alarmet på halv sju nästa morgon. Aja whatever! Skolan har väll vart bra. Sista lektionen var idrott och hade orientering (stavning). Jag,Linnea och ellen orienterade och jag säger bara haha. Var ju grymt mycke träsk och skit och tror ni inte att Linnea såklart ramlar i. Magplask! Fan vad jag garvade och nu när jag tänker efter. Fan va taskigt av mig! Aja efter skolan drog jag och linnea hem till henne och bytte om och så. Sen tog vi bussen ner till centrum och linnea små shoppade lite och vi fikade. Fick en jätte fin tröja av mamma som hon har beställt också. Tack mami. Men nu ska jag glo lite på tv. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0