pigg!

godmorgon! Allt bra? Med mig äre bara bra! Är skitpigg fast klockan är lixom bara tio. Ska snart hoppa in i dushen. Mitt hår är verkligen sjukt äckligt nu. Bombat med hårspray från igår och tog aldrig bort det innan jag skulle sova. Smart rebecca! Så en dush nu kan verkligen behövas! Idag blir det iallafall å vara med linnea. Ovanligt vaaaa? Vettefan vad som händer eftersom att det är tråkig söndag idag. Måste nu försöka hinna plugga lite också för på torsdag har jag två läxförhör och ett prov. Gäller att ge allt just nu!
Men nu ska jag dusha. Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hörru om du vill kan jag fixa en design åt dig? Om du skulle vilja ha en ny såklart? :) <3

2010-09-05 @ 11:22:35
URL: http://jhkarlsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: okej grymt! ska jag ta bilder från facebook och din blogg? Och sen vilka färger vill du ha? :)

2010-09-05 @ 16:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0