tisdag avklarad!

Hej alla fina bloggläsare! Ja då va tisdagen avklarad. Har väll rullat på somvanligt. Hade matteprov imorrse ju och jag är ganska nöjd med min insatts. Bara det att våran lärare hade så bråttom så hann inte göra 3 tal. Aja. Drog och käka thai på lunchen med Linnea,ellen,hanna&johanna. Asgott! Tog min favorit. Nudlar med kyckling och cashewnötter. Mums! Efter det drog man tillbaks till skolan och hade två lektioner sen sluta jag. Asskönt! Drog hem till Linnea efter skolan och hjälpte henne med att plugga lite. Kom hem för ett tag sen och har precis käkat. Funderar på om jag ska göra engelska läxan. Ska vara inne på torsdag men skönt att ha den gjord. 
Men vi hörs senare babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0