trööött!

Hellu! Kom precis in från att ha vart ute med linnea och johan. Eller ute och ute. Är ju svinkallt ute så var inne hos johan och busade. Haha nää skoja bara. Linnea fick för sig att storstäda johans rum vilket nästan behövdes så det gjorde hon.

Menmen kom precis hem och gah va trött jag är. Så ska nog börja fixa mig iordning och så och sen sätta på en film. Imorrn blire kräftskiva på gårn med linnea. Kommer bli asnice! Fast jag gillar inte kräftot så ska typ äta cecarsallad eller något. Muuuuuuums! Sen efter det tror jag och vi ska vara med robert och adde. Får se hur det blir! Aja ska tvätta bort sminket nu. Puss!

Kommentarer
Postat av: linnea

Vadå storstäda? Jag bäddade sängen för jag typ stökat ner den XD <3

2010-09-04 @ 10:27:27
URL: http://lluhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0