godmorgon!

Förlåtförlåtförlåt för att jag inte bloggade mer igår. Men somsagt så var jag i stockholm. Var verkligen packat med folk + lite nya kläder. Så handlade endast småsaker + skolavslutningsklänning. Yes efter många letande.. Åt även lunch på fridays och såg självaste henrik larsson. Eller bara ryggen tyvär :(. Men senare på kvällen drog jag ut med linnea. Var tyvår väldigt väldigt kallt! Men nu slänger jag in bilder på det jag köpte och en smygkik på min klänning!
Men idag ska jag iallafall träffa linnea igeeeen, hon åker ju till dalarna imorrn så det är ju väldigt tråkigt :(. Ska iallafall ner till centrum och linnea ska kolla på en jacka. Fårse vad som  händer mer under dagen!

mmmm min och pappas mat på fridays. Ceasar!

sovkläder ginatricot

brillor från kicks och trosor från h&m

skolavslutningsklänning från ******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0