i can't help it?

Hej sötnosar! Det är faktist först nu som jag faktist sitter vid datorn sen imorrse. Men jag har haft fullt upp idag. somvanligt typ? Drog och träffade oskar och dennis med linnea. Chillade lite sen drog vi vidare till theo där anna och manne var. Var inte där länge alls eftersom att linnea skulle ner till centrum så det gjorde vi. Tog en snabb lunch också. Sen drog vi hem till mig och käka igen. Och efter ett tag drog jag och linnea och handla massa godis och hyrde film. Devil. Sen kom dennis och oskar till mig och då kolla vi på filmen som var gryyym. Kan rekommendera den till den som vill se en läskig skräckfilm som man även hoppar till till. Kan faktist erkänna att tillochmed killarna blev rädda ;). Aja nu ska jag tvätta bort sminket så hörs vi väll sen då. Puss!

jättejätte gammal bild

Kommentarer
Postat av: Liger - Den största katten på planeten

nice :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0