kan ni så kan jag

FAKTA:
Smeknamn:
becca,becci,beccu
Födelsedag: 13 mars
Bor: nynäs
Arbete: halvt, cafè

FAVORIT…
Färg:
Rosa, Svart, Vit..
Plats: stockholm, bland shoppingen
Drog: mobben
Fordon: Bil 
Film: min låtsas fru, the uninvited
Djur: hm..hund
Affär: H&M,bikbok,gina

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln:
för ofta, tyvär
Gnälla: njao ibland kanske
Skrika: sometimes
Sova: lööve it
Drömma mardrömmar: nu vare ett tag sen
Försöka vara annorlunda: försöker aldrig
Klä dig i svart: Yes
Ha sex: noo
Hata folk: Det händer
Lita på folk: endel ja

NÄR…
Åt du senast:
typ 6 timmar sen
Läste du en bok senast: ojojoj läser typ aldrig böcker
Var du på konsert senast: för flera år sen, britney spears
Kysste du någon senast: ;)
Svor du senast: brukar inte tänka på det, men säkert för nån/några timmar sen
Klagade du senast: vet inte, nyss?
Är det sommar: när det är ubervarmt ute, grönan, shorts och linne

VEM…
Saknar du:
ingen för tillfället
Rörde dig sist: linnäa
Kysste dig sist: ...;)
Fick du sms från senast: linnea i think!

HAR DU…
För många vänner:
Nej då
Tvångstankar: nej
Någon annan psykisk sjukdom: haha joru om jag har.
Färgat håret: Många gånger
Brutit några ben: aaa
Egen dator: yes
Gjort bort dig rejält: måååånga gånger
Bra självförtroende: ibland
Kysst någon: Yes
Haft sex: Nej
Köpt kondomer: nej, bara hämtat ;)
Sagt jag älskar dig till någon idag: till mamma, nyss. 
Blivit kär i någon på nätet: nej inte vad jag vet?
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Japp

HUR...
Går du:
Med benen?
Fördriver du tiden: smsar, gör sånt här.
Mycket pengar har du: lite över 2000
Tjänar du pengar: aa
Ofta diskar du: diskmaskin vettu
Ofta städar du: ''småstädar'' typ alltid, men näre gäller att damsuga och sånt så äre inte så ofta. 
Ofta träffar du din familj: varje dag
Mycket äter du: Tills jag blir mätt.

ÄR DU..
Förstående:
ibland så
Öppensinnad: eh va?
Arrogant: vaaa?
Osäker: beror väll på
Blyg: njaaa, inte så
Smart: såååklart..eller?
Sentimental: och det ska betyda?
Pratglad: alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0