kvällen...

Började med att linnea kom hem till mig och då fixade jag mig lite. Efter det drog vi hem till manne och väntade på simon. Sen drog vi till thai och käka. Sjukt gott! Efter det tog vi tåget till ica och hyrde skräckis och köpte lite gott. Drog sedan hem till manne och kolla på filmen som inte alls var så jätte läskig. Kommer inte ihåg vad det var den hette men ingen film jag skulle kunna rekommendera om man är sugen på att se en riktig skräckis. Men annars var den helt okej! Kom sen hem lite över halv tolv och ligger i sängen nu. Hade tyvär inte kameran med så inga bilder. Sorry! Men imorrn ska jag iallafall upp super tidigt för ska in till länna och kolla på en ny säng. Äääääntligen. Ska göra om hela mitt rum också. Gah va kul! Men nu ska jag kolla på sex and the city. Vi hörs om ett par timmar!

Kommentarer
Postat av: Saga Husberg

Tack vad glad jag blir! :D

2011-04-03 @ 09:31:37
URL: http://sagahusberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0