-

Hej! Ja somsagt så har jag vart med tiff hela kvällen. Började med att vi träffades runt fem i centrum så drog och hyrde film (fredagen den 13) sen drog vi och käka keeebab. Och vet ni vad jag kom på? Jag har inte ätit det på mer än ett halvår. Jag som lixom var beroende förut. duktig flicka. Iallafall så drog vi och köpte massa gott, sprang även in på expert och köpte minneskort till kameran!  sen drog vi till mig och kolla på filmen. Ja den var läskig! Sen när den var slut kom samuel och ahmed och då ville dom såååklart se den igen så satte på den igen men såg typ en timme sen drog dom precis.

Så ligger nerbäddad i min säng och är sjukt trött. Imorrn blir det jobb för mig och linnea. Tjänar runt en 400 så det är verkligen värt det. Men nu ska jag kolla på satc sen sova. Hörs imorrn babes!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: - Tiffany Eliasson

Loveu! ♥♥♥



2011-08-27 @ 11:03:31
URL: http://tiffanyeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0