1:a skoldagen

Hej! Japp då var sommaren över och nu är skolan igång. Var ganska chill faktist första dagen. Började med att jag träffade linnea då vi gick till skolan. Kom dit träffade alla och då vare typ uprop. Har fått en ny kille iklassen. Problemet är bara att han pratar bara polska men lite pytte lite engelska. Så gick ju jätte bra när jag och linnea hamnade i samma grupp som honom på att läsa papper om ansvar, vilja osvosv. Han förstod inte ett skit av det jag sa :(.

Aja efter skolan drog jag till centrum sen gick jag hem med mamma. Somnade direkt när jag kom hem. Var sååå skönt! Vaknade dock med värsta huvudvärken.. Ska iallafall bege mig neråt för att spela lite wii. Yes brorsan köpte det idag så ska spela lite nuuu. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0