haninge c idag

godmorgon alla söta bloggläsare! Skrev ju inge mer igår men hade fullt upp om ni förstår. eller? Närå kanske. Var iallafall hemma hos mig med linnea,simon,samuel och ahmed. Skulle kolla på insidious(?)men vart massa strul med den så fick bli flickan som lekte med elden. Hade iallafall supertrevligt! Like always :).

Idag blir det att åka till haninge om ungefär två timmar. Blir att laga äckel ful tandställningen och shoppa. För snart kommer min lön och jag har knappt rört min gammla lön! Duktig flicka.Btw imorrn börjar skolan. Men inga ledsna miner till det för iår är vi kungar på gröndal! Fan va härligt att vara störst. aja nu ska jag hoppa in i dushen sen bär det av till haninge centrum. Hälsa om ni ser mig! Men varför skulle ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0