Imorgon ska jag..

Jobba ovanligt vaaa? Närå. Jobbar ju lite extra på helgerna på ett cafè som ni kanske visste? Har gjort det sen min prao så det är göööttt. Får ju även lönen därifrån + gotlandsguiden + barnbidraget nästa vecka borde det vara? Onice? Och vad ska jag göra med dom då.. Jani. Blir väll att shoppa sen lägga undan lite pengar inför rhodos vilket är mindre än en månad kvar nuu. TAGGAD!! Sen ska jag nog försöka spara lite till hösten för hösten=snygga kläder! Är det inte så? Aja det ska jag iallafall göra imorrn och nu ska jag fråga om jag och min brorsa kan åka och köpa en ben och jerry. Hihi men det är ju fredag. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Alva

Härlig blogg du har! Är allt bra med dig? :)<3

2011-08-19 @ 22:48:04
URL: http://aferetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0