Imorrn åker jag!!

Hej! Kom hem för en liten stund sen men ligger redan i sängen och väntar på att big brother ska börja. Var iallafall ute med linnea, adam och samuel. När grabbarna dragit träffade vi på love,gustav och axel + några till. Aja orkar inte berätta så mycket mer eftersom att jag är galet trött. Ni skulle bara vetaaaaaaaaaa.

Nä men imorrn drar jag iallafall till helsingborg runt fem på morgonen. Lär ju inte vara lite död? Men blir ju rätt så skönt att åka dit tidigt eftersom att det tar typ 7 timmar att åka till helsingborg. Vill ju hinna shoppa! Efter det (alltså på tisdag) drar åker vi över till tyskland och stannar där till typ fredag? Jaja vette fan. Kommer tyvärr inte ha med datan. Kanske för att kolla på filmer och så men kommer inte blogga. Så vi hörs väll om ett par dar då? Ska försöka hinna mobilblogga imorrn också. Om jag inte sover hela bilresan vilket jag brukar göra. Men ni får ha det så bra för det ska jag ha. Puuuuuuss!

(gammal bild)
Kommer dock att sakna min bästavän väldigt mycket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0