Inte hunnit!

Hej sorry för uppdateringen men har inte ens vart i närheten av en dator på hela dagen. Började iallafall med skola.. Kämpade mig upp tjugo i sju så dushade då sen fixa mig lite snabbt sen vare bara iväg till skolan. Orkar inte berätta allt men avslutade skoldagen med att vara på nicksta och kollade på när grabbarna spelade volleyboll. Efter det tog jag och linnea bussen hem till theo där adde var också så dom satt och kolla på scrubs sen drog vi med theo när han käka pizza och efter det drog vi runt lite. Tog bussen hem till linnea efter det och gjorde tacoooos. Mums!

Nu ligger jag iallafall i sängen och ska kolla på ett avsnitt av sex and the city sen sova. Imorrn blir det att vara med tiffy lite senare på dagen! Ska köpa massa gott och hyra film. Supermysigt! Så vette fan hur uppdateringen blir men det återstår att se. Ajuste!!! mitt minneskort har typ ''gått av'' så ska ner och fixa ett nytt imorrn eftersom att utan det kan jag inte knäppa några bilder :(. Så det ska jag fixa eller så får jag fixa det någon annan gång. Men nu ska jag somsagt kolla på sex and the city så godnatt alla söta bloggläsare!

åå saknar den här kvällen.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0