satc

Hej snyggingar! Kom in för ett litet tag sen. Blev att dra ut med linnea då vi även träffade gurra, love,danne och axel. Hur trevligt som hellst! Men nu är jag hemma och ska hoppa ner i sängen för ska upp halv åtta imorrn och dusha och blablabla. Skitkul att skolan börjar verkligen. Nej men det är inte så farligt. Får även tillbaka våran gammla mentor som vi hade för typ flera år sen så det blir väll skoj? Nä men nu ska jag kolla på sex and the city så hörs vi väll mer imorrn. Puss!

min droooog

Kommentarer
Postat av: Alva

Jo det har varit lite tråkigt, hade hoppats på lite bättre väder! Jag har varit i Tibro två gånger, Sunne två gånger sen även uppe i Luleå! Har varit i nästan hela Sverige, hehe. Har du varit bortrest något ? :) <3 kram

2011-08-22 @ 22:40:27
URL: http://aferetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0