stockholm 2 dagar irad

Hej! Förlåt för att jag inte uppdaterat. Men igår bestämde sig jag och linnea att åka in till stan och gå på bio. Så bokade typ dom sista platserna på harry potter (del två). Var så jävla grym! Kom hem typ tio/elva? Sov då hos linnea.

Idag vaknade vi tidigt så gick upp och dusha och fixa oss lite. Sen vart det stan igen. Men inte för att gå på bio. Idag åkte vi in för att fota! Så gick mest i gamla stan, fika på espresso house och åt på vapiano! Suuuupermysigt. Hann även shoppa lite också. Men bilder får ni när jag får mitt minneskort av linnea. Haha lite kul för att när vi kommit till stockholm jo vad märker linnea då? Att hon glömt minneskortet till sin systemkamera hemma.


Jaja hemma nu iallafall, blev upphämtade av mamma och pappa eftersom att dom ändå var i stan. Härligt då slapp vi tåget! Fast om man tänker efter så skulle det gått sååååååååååååååå häääääääääääär mycket fortare att komma hem. Långa köer i stockholm kan gå och ta sig. Aja nu ska jag iallafall käka. Somsagt bilder får ni senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0