stockholm i mitt ♥

HEEEEEEJ! Visst är det härligt när det regnar? Älskar verkligen regnet. Coolt lixom. Vill bara ta på mig min regnjacka, mina regnbyxor och mina gummistövlar och hoppa i pölar. Så kul är det! Eller? Nej ush va hemskt med regn. Och det som är ännu hemskare är att det kommer vara jätte varmt och fint väder när jag börjar skolan :(. Varför? Varför?! I just don't get it..

Nåja kom hem för någon timme sen iallafall. Har somsagt vart i stockholm hela dagen och sprungit runt i affärer. Jätte kul var det. Bara det att när jag står i kön till gina och ska betala ett par så sjuuukt snygga jeans för endast 99 kr så är mitt kort dum mot mig :(. Det vill inte betala lixom och så har det vart typ hela sommaren. Och ja, jag har pengar på banken., Lön vettni! Så det sög :(. Jaja det blev många ledsna gubbar i detta inlägg. Nu ska jag iallafall leka kock i köket. Hörs!


smile bitch, ssssmmmiiiilleeee äfan kan ju inte le :(. Slutar bara såhär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0