thaimat

Hej! Kom hem för ett litet tag sen. Fixade med tandställningen och shoppade lite! Hände så sjukt galna saker bara som att när jag var inne på glitter vare en typ 4 åring som nöp och slog mig. Ungjävel?! Sen i rulltrappan ner när jag skulle till tandläkarn kommer tre snygga killar eftert mig och börjar busvisla och ba; hallå hallåååå nehe diss då! Och sen när jag ''checkar'' in mig hos tandläkarn och sätter mig. Ja då kommer dom där killarna och sitter sig mittemot mig och viskar. Haha sen när min pappa kommer går dom ut och ställer sig typ utanför tandläkarn. Lite sjukt men ändå.. gulligt ? :) Åkte iallafall hem efter det och nuuu får ni se vad jag handlat!

snygg blå klänning från h&m! Perfekt till grekland. Var nog därför jag köpte den ;)

braha saker. Från apoteket!

the perfect jeans! samma som förra gången, dom var bara lite förstora :)

Kommentarer
Postat av: Alva

Sv : Ja jag har gjort väldigt mycket i sommar, har varit hemma i max en vecka ungefär under hela sommarlovet! hehe, duda gumman ? haft en bra sommar? <3 kram

2011-08-22 @ 22:07:05
URL: http://aferetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0