vaken tidigt

Yes hade tänkt att börja blogga lite ''smått'' igen. Eftersom att jag har sommarlov vill jag ju självklart inte lägga ner all tid på bloggen. Så vad har hänt då? Jag har solat och badat på nicksta, vart ute och cyklat runt i nynäshamn sent på kvällen med lite gött folk. Haft det underbart rent ut sagt!

Godmorgon iallafall! Är vaken tidigt eftersom att jag vill ut och sooola. Ska göra det med linnea men tror inte att hon vaknat än? Blir iallafall att dra ut och sola och bada men vart har jag ingen aning om. Får se vart vi hamnar. Så sitter i bikini för tillfället och ska snart gå ut och lägga mig på verandan och få lite mera färg. Bränt sönder mina kinder så det är ju jätte fint! Ska även hinna ner till centrum och fixa med lite saker.. Jaja hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0