''What a night''

Herregud vilken galen kväll det vart i fredags. Mådde ju som man mådde igår.. Aja hade iallafall otroligt trevligt i början. Sen spårades det ut totalt. Men hursom vare iallafall grymt kul! Var ute på första pumpviken med massa massa trevligt folk. Dunkade hög musik osv osv osv.. Igår vare inte den bästa dagen i mitt liv eftersom att jag mådde inte såå bra sen fick jag även mensen. Kkkkkul.

Aja ska snart dra ut till lidatorp med linnea och vara med adam. Blir väll att bara ta det lugnt eftersom att vädret inte alls är bra. Ajuste jag åker bort imorrn också! Åker först till helsingborg sen vidare till tyskland. Vet inte hur länge jag blir borta. Men mer om det sen. Nu ska jag klä på mig sen platta igenom håret lite. Hörs!

*bildlöst inlägg, sorry!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0