22 december

Hej snyggingar! Förlåt förlåt förlåt men har faktist inte hunnit skriva idag. Haft fullt upp hela tiden. Run tolv drog jag hem till linnea. Bytte julklappar och sa hejdå till varandra eftersom att hon ska upp till dalarna till tisdag :(. Going to miss ma crazzzy girl! Efter det tog jag bussen till julia. Chillade lite hemma hos henne sen drog vi ut på stan.

Kom hem sen runt fem. Åt maaat sen hade jag så jävla ont i huvet, eller har ioförsig haft det hela dagen så tog det lite lugnt. Sen på kvällen tränade jag och nu har jag precis dushat och flätat håret. Kör på lockigt imorrn. Lite smått gulligt och juligt! Har inte berättat det än men imorrn ska jag jobba. Så uppdateringen kommer suga lika mycket imorrn som den gjort idag. Tyvärr :(.

Ligger iallafall i sängen nu och ska antingen slå på tvn för det var någon film på trean? Eller så ska jag se på sex and the city. Hm.. Men kommer nog inte blogga mer idag. Vad jag tror iallafall. Ska upp tidigt imorrn. Så godnatt sötnosar! Sov så gott!

Åååå how cute?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0