åh herre va trött jag är i kroppen..

Hej sötisar :D! Orkade inte blogga igår men hade en riktigt trevlig kväll. Hemma hos linnea med linus och simon. Kolla på skräckis och sunes jul och åt massa gott! Tyvärr var jag tvungen att dra hem runt halv tolv för skulle upp och jobba tidigt idag... Så imorrse ringde klockan på halv åtta. Bara upp å dusha och fixa mig lite smått. Så har jobbat på konditoriet hela dagen och det har vart marknad i hamnen vilket innebär fullt upp hela tiden. Kan inte tänka mig en stund då det var lugnt i kafeet faktist. Men dagen har gått snabbt och nu är jag hemma. Så ska chilla lite sen blire att träffa linnea ikväll. Men mer om det senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0