Dagen efter

Godmorgon! Hoppas ni alla hade en kanon bra julafton igår. På kvällen kollade hela familjen på solsidan eftersom att pappa fick båda sesångerna i julklapp. Så mycket skratt blev det. Har iallafall precis dushat och har satt på mig min mysdress. Äääälskar den! Min morbror är även här nu!

Idag är det även precis en vecka kvar tills jag, familjen (inklusive bästis) och en annan familj åker till Danmark till ett karibiskt badhotell. Ska bli så skönt. Och det bästa är ju att jag och Linnea har ett eget rum. Eller det är ju inte det bästa. Det bästa är ju att kunna bada i början av januari. Inomhus dock, men finns även några utomhuspooler så det blir ju aaaasnice :D. Vet inte om ni kommer ihåg det men var ju där i somras och två gånger förra sommaren. Verkar som om mina föräldrar gillar Danmark? Och även om det inte är såå långt ifrån sverige så är det iallafall ett annat land. Så det kommer verkligen bli underbart att åka :D.

Men nu ska jag vara lite social mot dom andra. Vi hörs senare!
Tyvärr så är det jätte segt. Asså jätte segt att ladda upp bilder. Tog iallafall tio minuter per bild att få upp igår. Så ska väll försöka fixa problemet så får ni väll bilder från min jul senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0