FÅR MIN DATOR SNART!!

Hej på er alla fina! Har inte bloggat på riktigt länge. Men har haft massa datastrul. Först funka inte internetet, sen när jag fick tillbaka det funka det fortfarande det inte. Så efter 4 veckor utan det fick jag lämna in min dator. så nu är den på lagning. Men han som lagar den ringde hem hit förut och fråga massa saker så datan ska iallafall va klar någon gång i veckan. Ååååååååå va jag längtat! Har knappt klarat mig utan min dator, internet och allt. Har haft massa inlämningar osv.. Men snart såå. Iallafall så rullar livet på. Ganska chill :D. Fått reda på lite betyg som jag är väldigt nöjd med. Får hoppas att jag kan få fler bra betyg. Men vi hörs väll när jag fått tillbaka min dator då? Hare bra!

Btw.... Imorrn bokar pappa resa till grekland :D :D :D :D :D

Kommentarer
Postat av: jenny

när ska du till grekland? :)

2011-12-18 @ 14:37:48
URL: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0