girlsnight

Hej sötisar! Har inte hunnit blogga något alls idag så hade tänkt att berätta lite om min dag. Klockan nio ringde alarmet på mobilen, men var vaken lååångt innan det. Hm unda varför? Iallafall upp och dusha, fixa mig osv osv.. Sen hämta pappa mig i regnet så åkte vi till jobbet och hjälpte han och mamma i deras klädaffär. Stog i kassan, slog in, hjälpte kunder osv. Runt två träffa jag linnea och Natta. Köpte presenter till alice sen vare lite fix his mig sen runt fem träffades vi alla (jag, linnea, nathalie,hanna och alice) på ica och handla massa gott. Drog vidare hem till alice då vi gjorde iordning mat och hade det supermys. Orkar inte berätta så mycket men hade en grymt bra kväll. All because of you girls ♥. Nu ska jag kolla på film sen sova. Bilder får ni imorrn. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0