Grym dag!

Hej sötnosar! Har haft en grymt bra dag ni anaaaar inte. Iallafall runt tre åkte jag och mamma ner till centrum. Hittade lite smått på rean. Blandannat Juicy couture parfymen+bodylotion. Har länge tänkt köpa den men nu när det var halva priset passade det ju grymt bra eftersom att jag behöver en ny parfym. Och denna luktar ju GUDOMLIGT.

Efter att ha fyndat massa bra-ha saker på kicks skjutsade mamma mig till linnea. Saknat min galna tjej. Så vi gjorde iallafall inte så mycket. kolla på film och efter ett tag drog vi hem till mig och käka och planerade kvällen lite. Runt åtta drog vi till estö och träffa calle och sen bara rullade folket in. Var tillslut jag,linnea,calle,manne,Linus och Farhan. Hade iallafall riktigt runt. Drog runt i typ hela nynäs och hitta massa trevligt folk. Nu är jag dock jätte trött och mina fötter värker. Ska kolla på film sen sova. Så vi hörs imorrn. Godnatt!

allt köpt på kicks
Concealer 60 kr
örhängen 40/30 kr?
parfym och body lotion 334 kr baaaaaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0