hemma kväll

hej sötnosar! Yes jag är faktist hemma idag. Hade planerat att dra ut med linnea och kanske några till? Men hittade inga som kunde :(. Så både jag och Linnea bestämde oss då för att båda skulle vara hemma vilket faktist kan vara lite skönt.

Iallafall så blev det ingen ringvägen idag heller. Vi hade gått så jävla mycket igår kväll. Asså verkligen nästan i hela nynäs. Så det var ju asbra motion! Men istället för det så var vi hemma hos Linnea och tog det lugnt. Mös lite i hennes säng. Hihi ta det inte på fel sätt!

Hur som så har jag precis tvättat bort sminket, haft ansiktsmask och användt massa produkter! Så känner mig superfräsh i ansiktet nu. Men ikväll blire somsagt att bara ta det lugnt. Ska sätta mig i soffan nu och kolla på tv. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0