Imorgon..

Ska jag in till stockholm med pappa och shoppaaa :D. Lär ju vara grymt mycket folk, men nu har ju även mellandagsrean börjat så hoppas att jag får med mig något hem. Vilket jag är ganska så säker på. Men det kommer iallafall bli supertrevligt att spendera lite tid med min underbara pappa.

På kvällen blire kanske att hitta på något med Julia. Kolla på victorias secret fashion show och ha det mys. Har längtat till det sen förra gången det visades på tv. Åååååå! Dock får man ju massa komplex över sig själv för att dom tjejerna typ är ultra snygga.

Men hörrni vet inte om jag kommer blogga mer ikväll. Ska kolla lite på tv och ha det mysigt. Puss!

inspiration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0