Mat mat mat mat..

Är allt jag tänker på nu. Så jävla hungrig. Inte ätit så mycket idag så det är inte så konstigt. Väntar även på att bästis ska komma över. Myyyys. Mår iallafall mycket bättre nu. Har ju inte vart sjuk eller något. Bara haft ont i huvet och vart väldigt snurrig så imorrn blire skola för mig. Riktig taggaaaaaaaad. Nej men helt ärligt. Efter en dag hemma längtar jag faktist efter skolan. Man har alla sina vänner där osv..

Aja nu ska jag inte babbla på om ointressanta saker. Men har så jävla tråkigt. Håller på och ladda ner sex and the city s2. Så har något att kolla på iallafall. Men vi hörs senare!

Ååååååå från i somras. Saknar värmen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0