Myst hela dagen

Har gått runt osminkad, myskläder och ofixat hår hela dagen. Så skönt! Var på kyrkogården också och tände ljus för mormor. Önskar att hon hade kunnat vara med nu runt Jul. Likaså mina andra mor och far föräldrar. Men istället för att tänka så får man vara glad över det man har. Och jag är väldigt glad över att jag har en sån fin familj ♥.

 
Har även kollat på solsidan nu på eftermiddagen. Ibland är det bara så skönt att umgås med familjen vilket jag även ska göra hela kvällen. Har varken lust eller ork för att gå ut för den delen heller. Så varför ska jag göra det då? Men nu ska jag fortsätta min dag med att bara ta det lugnt. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0