Packa packa packa..

Godmorgon! Vaknade för ett tag sen och har redan hunnit dusha och göra mig fräsh. Håller på att rensa min garderob och lägga allt i resväskan. Brukar ju bli så att man tar med sig föööör mycket. Men för att min blogg ändå ska vara underhållande tänkte jag göra några tidsinställda inlägg. Finns ju inga datorer där. Vad jag vet? Sist fanns det inte och det var ändå i somras..

Menmen ikväll blire somsagt bara att ta det lugnt. Visst hade jag velat göra något mycket roligare, fest eller något men med tanke på att jag ska upp tidigt så känns inte det som någon bra idè + att jag tycker att nyår känns lite överskattat. Känns som om folk ska fira något otroligt mycket just för att det blir ett nytt år. Men det är ju det jag tycker.
Aja nu ska jag fixa något att äta. Vi hörs mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0