Sista ''riktiga'' skoldagen

Hej allesammans! Haft en bra dag :)? Min har vart super. Började med att börja skolan tio över åtta, till halv tre. Då drog jag hem till mig med Linnea men dröjde inte lång tid innan vi drog igen. Drog då och köpte julklapp till mammi. Så nu är jag helt klar. Känns ju uuuuunderbart. Men sitter och kollar på project runway nu.

Men ikväll blire träning för min del iallafall. Bara så att ni vet ;). Var ju en vecka sen sist. Måste bli bättre. Kanske ett nyårslöfte? Börja träna oftare? Men påtal om annat.. Imorrn får jag loooov. Såg att några redan fått det idag. Men imorrn får jag det. Kommer bli helt underbart. Massa kul som händer julafton, nyår och danmark med världens bästavän! Kommer bli så jävla kul allting. Kommer helt enkelt bli skönt med lov. Håller ni inte med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0