Sjukhuset..

Godmorgon! Hoppas ni har sovit bättre än mig. Jag har sovit väääldigt dåligt. Igårkväll när jag satt och åt nötter med skal på så fastnade skalet i halsen. Det var väldigt irreterande och jag trodde att det skulle gå bort. Men det gjorde inte det. Så låg och irreterade mig på det hela natten. Imorrse åkte mamma och jag till sjukhuset för att försöka få bort det. Men skalet låg så långt ner i halsen att jag fick kvälvningar när doktorn håll på och peta och försöka få bort det. Eftersom att det inte var så alvarligt kommer det inte att kunna skada min hals och det ska gå bort av sig själv. Hoppas jag..Menmen sitter på praoen nu och gör inte såååå mycket. Sista dagen också :(. Vill inte tillbaka till skolan! Men två veckor kan man nog stå ut...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0