Tack världens bästa föräldrar

Har haft en sån underbar kväll. Har både gråtit och skrattat hela kvällen. Gråtit på grund av lycka. Tyvärr så kan jag inte lägga in några bilder? Kuuuul. Men den absolut bästa julklappen var min Louis vuitton plånbok, Det var där tårarna kom in. Tror aldrig att jag har gråtit av lycka så mycket som när pappa kom med en lous vuitton påse efter jag öppnat alla julklappar. Trodde först inte att det var till mig, men det var det. Tack världens bästa föräldrar. Jag älskar er!

Men imorrn ska jag försöka lösa det här med att jag inte kan ladda upp bilder. Så då ska ni få bilder från kvällen och självklart alla mina julklappar. Hoppas ni har haft en lika bra julafton som jag har haft :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0