Mina julklappar



Salming mjukisdress från mamma och pappa

nagellack, nagelfil och mascara från mamma och pappa (BEHÖVLIGA SAKER)

till vänster från mamma och pappa och det till höger från linnea ♥

presentkort från mamma pappa ,  marcus och linnea

godis från mamma och pappa

min fina fina fina plånbok av mina underbara föräldrar ♥♥♥
Och sen lite annat som en liten prydnads staty? Hihi men jätte fin! Neccesärer, filt och lite smått. Kunde inte vara nöjdare med julklapparna. Hade heller aldrig trott att jag skulle få en plånbok. En äkta louis vuitton som jag alltid drömt om. Tack så himlans mycket för julklapparna mamma pappa marcus och min bästavän linnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0