Youre love is my drug

Hej hej och hemskt mycket hej! Drog hem till linnea runt ett/två och mös med min bästis. Kollade på smurf filmen som var skitbra. Trodde inte det, men hade fel helt enkelt. Iallafall så är jag hemma nu och ligger i sängen med datan på magen och lyssnar på spotifyy- mange bjuder. Min nya drog typ. Hehehehehe skämt åsido. Håller på och ladda ner sex and the city serien iallafall. Hade alla avsnitt men eftersom att jag var tvungen att rensa datorn så gick ju även det bort. Och då är det så jävla jobbigt att ladda om det lixom. Jobbigt läge där mannen. Nä men nu ska jag inte va jobbig. Har dock jävligt tråkigt. Då man bara får sååån stor lust att dansa till musiken man lyssnar på. ÅÅÅÅÅh känsla. Men hörrni nu ska jag inte tråka ut er. Vi hörs!

dagens outfit då också. Nytt linne från Lindex!

Kommentarer
Postat av: jenny

sv; haha oj då var det ju ett tag kvar :D Jag ska nog dit på midsommar!



Jaaaa verkligen, jag saknar dig också! första helgen när skolan börjat skulle vi kunna ha det :) pusss

2011-12-18 @ 18:26:23
URL: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0