fixar mig..

håller på å fixar mig för ska träffa julia runt tolv tiden! Ska bli så kul att träffa bruden eftersom att jag inte träffat henne sen jullovet börja och det var fan längesen! Så håller på och sminkar mig nu och har bara håret och kläderna kvar..Ajuste fick en frågan om jag kan lägga ut bild på min tandställning..Asså det ser förjävligt ut så ni får en bild när man börjar se lite förändring på mina tänder istället ;). Hoppas att ni inte blir allt för besvikna! Men nu ska jag fortsätta att fixa mig så hörs vi väll kanske sen.

bild jag tog igår! Den nya tröjan också ;)

Kommentarer
Postat av: Claudia

fett fin du är!<33 äre ok om ja länkar dig?<33

2011-02-13 @ 19:12:49
URL: http://claudianunez.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0