fredag imorrn!

hej alla! Kom hem från skolan för ett tag sen och ligger i sängen nu och snackar med linnea. Vi har så mycket att prata om. Men så blire när hon är hemma en dag från skolan ;). Iallafall så ska jag snart fortsätta med min no uppsatts som ska vara inne imorrn. Förresten va skönt att det är fredag imorrn! Shit asså! Så jäkla underbart. Sen en till grej som är asskönt det är att det bara kommer vara jag och mamma hemma ikväll eftersom att pappa och marcus ska på hockeymatch. Så det är skitskönt! Men nu ska jag fixa det sista till min uppsatts så hörs vi sen!

gamla bilder..

Kommentarer
Postat av: IDAFANNII

Vad händer på lovet då?

2011-02-17 @ 20:18:57
URL: http://idafannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0