har precis dushat.

Nu har jag precis dushat så känner mig superfräsh! Ska ha typ frilufsdag(?) imorrn och då bär det upp till stallet för att rida. Fan va kul! Rider ju inte fortfarande. Var ju bara för några månader sen jag sluta så ska bli kul att sitta på hästryggen igen. Ikväll blev det ingen träning för mig..Men eftersom att jag fortfarande mår lite sådär så vill jag inte sätta igång och hårdträna. Ska ju rida imorrn och även det är ju lite träning ;). Sen vill jag ta upp en sak med er..Eller det handlar inte om er utan min vän nathalie (http://justnattis.blogg.se/) bara för att hon + halv sverige har pälsbollsmössa så förstår jag inte varför folk behöver ge sig på henne och kalla henne för djurplågare? Det är ju inte hon som dödat rävarna. right? Sen så är det ju så att ingen visste ju ens om det här med mösserna förns IGÅR. Så ge er nu! Hoppas att det inte var någon av mina söta bloggläsare som kommenterade i hennes blogg för visst jag kan tycka att det är synd att dom måste döda en söt liten räv för endast en pälsboll men är det hennes/vårat fel? Svar; nej! Så nu ber jag er. Sluta klaga på nathalie eftersom att hon inte har gjort något som hellst fel. 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

...!! Tydligen är det bara jag som är en drurplågare i hela sverige känns bra de!<3333333

2011-02-15 @ 19:09:43
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0