jag är D Ö D

hej! Nu ligger jag i min sköna säng och är helt ärligt talat D Ö D. Kom hem för typ en timme sen från linnea. Och ja..Vi åkte buss till coop och ica. Köpte en frida/julia tidning där man fick brythjärtan med. aaaaw. Linnea och jag är lite töntiga men sånna är vi! Tyckte att det var lite gulligt :). Iallafall har precis målat naglarna,borstat tänderna,tvättat bort sminket och bytt om till min stora sovtröja. Så nu ska jag kolla på film. Frågan är bara vilken..Försökte ladda ner en för ett tag sen och då visade det sig att den inte funkade..Orkar heller inte ladda ner en till så får väll se någon från datan. Kanske ett avsnitt av sex and the city? Vi får se. Men vi hörs iallafall imorrn. godnatt!

här ser ni lite av mina naglar + en osminkad rebecca. Haha söt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0